Peluang pendapatan : Pekerja sambilan diperlukan


Pekerja sambilan diperlukan. Terima bayaran upah yang sangat lumayan & peluang untuk bekerja dengan syarikat - syarikat berasaskan internet dari seluruh pelusuk dunia sebagai pekerja bebas (freelance) dari rumah.
Antara Bidang - Bidang Pekerjaan:
Bertanggung-jawab membantu mengumpul maklumat dari internet, memasukan maklumat ke dalam sistem, membuat kajian maklumat yang di kumpul, menyediakan laporan & kerja - kerja am berkaitan.
Syarat - Syarat Kelayakan:
•          Tahu mengunakan komputer & internet
•          Microsoft Office (Words & Excel)
•          Mesti boleh menulis, membaca & faham B.Inggeris***
•          Mempunyai Komputer/Laptop
•          Ada akses ke talian internet
•          Berumur 18 tahun keatas
Lain - lain kelayakan:
•          Mampu bekerja tanpa pengawasan
•          Berupaya mengikuti arahan
•          Bersedia untuk kerja keras
•          Berfikiran positif & terbuka
•          Bermotivasi & mahu belajar
•          Bukan seorang pemalas
Punya disiplin diri yang tinggi


Maklumat Tentang Pekerjaan:
Kerja ini adalah jenis pekerjaan bebas (freelance) dan memerlukan orang yang serius mahu bekerja, bermotivasi tinggi & sanggup bekerja keras.
Kerja tidak terikat dengan sebarang kontrak dan waktu bekerja adalah fléksibel mengikut tugasan kerja yang di pohon.
Permohonan Terbuka Kepada Semua:
Jawatan adalah terbuka kepada semua berumur 18 tahun keatas dan memenuhi syarat yang di nyatakan di atas.
Jawatan kerja di rumah ini adalah peluang yang baik untuk suri rumah, pesara, pelajar dan sesiapa sahaja yang ingin bekerja dengan keselesaan di rumah sendiri.
Tempat & Waktu Kerja:
Boleh bekerja di mana sahaja asalkan ada akses internet. Di rumah, cybercafe, Starbuck, McD atau kedai mamak 24 jam.
Waktu bekerja adalah fléksibel, tawaran kerja datang dari seluruh dunia dan masa bekerja boleh di agihkan pada bila - bila masa. Pilih waktu bekerja sendiri, pada sebelah pagi, petang atau malam mengikut kesesuaian.
 KLIK DISINI UNTUK MAKLUMAT LANJUT ATAU MEMOHON
Contoh Kekosongan Jawatan:
Di bawah adalah contoh - contoh senarai kekosongan jawatan yang memerlukan pekerja di rumah. Senarai kekosongan di update ke dalam sistem setiap minit.
Senarai jawatan di paparkan bersama tajuk jawatan, harga upah dan tarikh tamat tempoh permohonan boleh di buat.
Jaminan Kami:
Anda tidak akan terlibat dalam sebarang urusan yang salah di sisi undang - undang Malaysia & Antarabangsa.
Di Bayar Untuk Bekerja:
100% kerja di rumah yang asli dan membayar untuk setiap tugasan yang di selesaikan.
Ingat, anda di bayar untuk menyelesaikan tugasan yang di beri. Bukan untuk menyertai sebarang proram buat duit, reseller, affiliate, MLM dan pendek kata anda tak perlu menjual apa jenis produk sekali pun.
Anda tidak sama sekali akan terlibat dengan sebarang transaksi jual beli atau sebarang perniagaan antara syarikat dengan pelangan. Sebaliknya anda di bayar untuk bekerja dan menyelesaikan tugasan yang di beri bagi pihak syarikat.

 KLIK DISINI UNTUK MAKLUMAT LANJUT ATAU MEMOHON
Kerja di Rumah Sebagai Alternatif:
Sejak beberapa tahun kebelakangan ini, berjuta - juta orang telah hilang pekerjaan di seluruh dunia akibat kemelesetan ekonomi global!
Dengan adanya internet sebagai kemudahan operasi yang murah & pantas, banyak syarikat beralih daripada mengaji pekerja tetap kepada pekerja di rumah.
Terdapat lebih 100,000 peluang pekerjaan baru di rumah telah di wujudkan bagi mengatasi masalah kekurangan pekerjaan setiap tahun.
Ini bukan sahaja memberi peluang pekerjaan kepada orang ramai, syarikat juga dapat mengaji pekerja yang berkualiti tanpa had sempadan.
Ia peluang baik untuk anda yang bercadang mencari pekerjaan alternatif di samping pekerjaan sedia ada sekarang.
Pembayaran Upah:
Bayaran upah di beri setelah tugasan selesai, boleh juga memohon untuk mendapatkan bayaran pendahuluan daripada syarikat sebelum memulakan kerja.
Ada juga syarikat yang membayar mengikut jumlah jam bekerja. Tugasan jenis ini   anda perlu bekerja dalam talian melalui sistem yang di sediakan bagi merekod masa bekerja dan juga perkembangan tugasan yang di beri.
Bayaran upah di bayar melalui Paypal. Pendaftaran untuk membuka akaun PayPal adalah percuma. Panduan ringkas ada di sediakan dalam laman ahli untuk membantu anda.
Pembayaran di buat kepada anda serta merta setelah tugasan di selesaikan dan di sahkan oleh majikan, tak perlu tunggu hujung bulan untuk terima bayaran upah.

No comments:

Post a Comment

panas dan terhangat

Promosi

Koleksi

6 tanda-tanda rumah berhantu Cara melihat hantu dengan mudah Cara mengesan kewujudan hantu cerita benar: pengakuan seorang perogol cerita hantu : chatting di hostel Cerita hantu : Ditegur arwah cerita hantu : diusik penunggu rumah Cerita hantu dan seram: Hantu jerangkung Cerita hantu dan seram: Roh wanita di rumah sewa - Seksyen 7 cerita hantu seram misteri kampung Tanduo cerita hantu seram: Diganggu ketika bertugas malam cerita hantu seram: Tetamu malam Cerita hantu: Hantu Penanggal cerita hantu:hantu penanggal cerita hantu:hantu tali gantung cerita hantu:penunggu cerita misteri Cerita Misteri Seram : Kemanyan City Johor Bahru Cerita Misteri: Hantu di Jambatan Kg. Sungai Cengal Cerita seram : Misteri lorong Cerita seram : Sapaan jururawat cerita seram: bayi terkena badi cerita seram: diganggu hantu jepun cerita seram: diganggu syaitan Cerita seram: Jelmaan Tok Bidan bawa janin keliling kampung cerita seram: pontianak Cerita seram: Pramugari bersetubuh dengan hantu raya Cerita seram: Roh wanita dalam tandas cerita seram: teksi cerita seram: tetamu misteri cerita seram: toyol curi duit cerita seram:arwah ibu lawat anak cerita seram:kaki cari tubuh cerita seram:kepala atas kubur cerita seram:kepala berambut panjang cerita seram:langsuir cerita seram:menempah bilik cerita seram:misteri kematian polis cerita seram:pengalaman ngeri penggali kubur Gadis ghaib muncul di kubur jelmaan tiga gadis misteri di tasik melati Jenis-jenis hantu Kelantan Ketereh kisah cerita hantu dan seram di gunung pulai kisah cerita hantu dan seram di hospital putra jaya kisah cerita hantu dan seram di sebuah hotel di Ipoh kisah misteri lorong sunyi Kisah seram : Tengkorak terbang di Seri Alam Kisah seram benar : Pengalaman penggali kubur kisah seram di pantai kisah seram di pondok kebun pisang Kisah Seram Jalan Lama Karak Kisah seram: Asrama Kisah seram: Banglo lama di Taiping Kisah Seram: Hantu di UTP Mimpi seram: Arwah minta bersihkan darah bawah tikar Peluang pekerjaan secara Sambilan/ Part time : Tambah pendapatan anda hanya dari rumah Peluang pendapatan : Pekerja sambilan diperlukan Roh ibu mencari bayi Seram: Puaka di Genting Shah Alam video hantu dan seram 1 video hantu dan seram 2 video hantu dan seram 3